Гарантія та сервіс

Умови гарантійного обслуговування

Наш сервісний центр обслуговує всі товари бренду Oclean під час та після гарантійного періоду.

Якщо у вас виникли труднощі з роботою пристрою або наявна несправність, будь ласка, зверніться в сервісний центр або до гарячої лінії інтернет-магазину для створення заявки на сервісне обслуговування.

 

Що потрібно для оформлення звернення?

  1. Номер телефону, на який було оформлено замовлення.
  2. Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону.
  3. Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

 

Будь ласка, перед відправкою пристрою, перевірте виконання умов гарантійного обслуговування:

  • Збережіть повну комплектацію товару (кабелі, насадки). У разі ремонту, ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для деяких товарів необхідно буде оригінальне упакування. Ми повідомимо про це під час консультації;
  •  Подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть завадити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій повинен бути чистим. *Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити у нас послугу чищення;
  • Переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При проведенні ремонту можлива їхня втрата.

 

Ми не зможемо прийняти товар за гарантією, якщо:

  1. На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, транспортування або самостійного ремонту виробу;
  2. Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки із серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу пристрою;
  3. Видно сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.

 

Гарантія не поширюється на:

  1. Витратні матеріали (ремінці, щітки, насадки, амбушури тощо);
  2. Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи цього виробу у поєднанні з виробами та програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).

 

Безкоштовна доставка
Захищений платіж
Гарантія 2 роки
Повернення протягом 30 днів