Гарантія та сервіс
Умови гарантійного обслуговування
Наш сервісний центр обслуговує всі товари бренду Oclean під час та після гарантійного періоду.
Якщо у вас виникли труднощі з роботою пристрою або наявна несправність, будь ласка, зверніться в сервісний центр або до гарячої лінії інтернет-магазину для створення заявки на сервісне обслуговування.
Що потрібно для оформлення звернення?
- Номер телефону, на який було оформлено замовлення.
- Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону.
- Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Будь ласка, перед відправкою пристрою, перевірте виконання умов гарантійного обслуговування:
- Збережіть повну комплектацію товару (кабелі, насадки). У разі ремонту, ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для деяких товарів необхідно буде оригінальне упакування. Ми повідомимо про це під час консультації;
- Подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть завадити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій повинен бути чистим. *Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити у нас послугу чищення;
- Переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При проведенні ремонту можлива їхня втрата.
Ми не зможемо прийняти товар за гарантією, якщо:
- На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, транспортування або самостійного ремонту виробу;
- Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки із серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу пристрою;
- Видно сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.
Гарантія не поширюється на:
- Витратні матеріали (ремінці, щітки, насадки, амбушури тощо);
- Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи цього виробу у поєднанні з виробами та програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).